streda, 16 júna, 2021
HomeRecenzieKnocked Loose - Laugh Tracks

Knocked Loose – Laugh Tracks

a1048923027_10Pri obvyklom zabíjaní času na instagrame a prehrabávaním sa v príspevkoch mojich obľúbených hardcore kapiel som si všimol, že niektoré z nich na svoj account vycapili zaujímavú grafiku, z ktorej som vyčítal, že ide o obal albumu.

Hm, pomyslel som si ,že keď im cudzia kapela stojí za priateľskú propagáciu tak to musí byť poriadna pecka. Nový a prvý full album amerických  Knocked Loose vyzerá ,že spôsobil poriadny výbuch a ja som chcel vedieť prečo. Nečakal som a dal som im šancu. Po pár čerstvých posluchoch som zostal sedieť príjemne obarený. Toto nebol klasický HC, ani melodic HC ani čokoľvek čo som zatiaľ bol zvyknutý počúvať ale downbeat. Alebo ak chcete… soundtrack ku krvavej revolúcii, hardcore tvrdý ako päste oddaného moshera pripraveného obetovať pár serióznych modrín v pite. Oukej k tomuto sa dostávam až teraz.  Instagram was right. A 2016 bol naozaj  plodný rok.

Knocked Loose – Deadringer

Knocked Loose – kapela ktorú chváli mnoho význačných HC mien po svojom debutovom EP Pop Culture, ktorý hryzie ako prítulný buldog ktorého majú na obale, vydala album Laugh Tracks, ktorý je prakticky polhodina zúrivosti, rebélie, nespokojnosti, ale aj zaujímavej techniky gitaristov a príjemne nepríjemný vokál  (Brian Garris) ,s ktorým sa delí aj s gitaristom (Isaac Hale) . Ak máte silnejší žalúdok a máte radi príjemné prekvapenia tak si ich určite vypočujte. Z ípička odporúčam hlavne skladbu The Gospel ,ktorá je v najlepšom slova zmysle tou najšpinavšou, ktorú som za posledný mesiac počul. Jediná vec v čom EP kríva za novým album je produkcia. To sa ale dá ospravedlniť, keďže je to mladá kapela a je to jej prvý počin.

Knocked Loose – Oblivions Peak

Nový album je ale nahraný veľmi profesionálne. Disonantné gitary a krik nasledovaný dvadsiatimi tonami gainu, ktoré vás rozdrtia ako kamión naložený oceľovými tyčami keď narazí do zvodidiel. Klasických breakdownov sa síce nedočkáte ale na ich mieste sú breakdowny pomalé ale možno o to údernejšie. Prajem vám aspoň také príjemné chvíle pri počúvaní nových Knocked Loose aké som mal ja.